Moster & Kusin

Gick tidigare från jobbet idag, har så mycket ledig tid och hade en jäkla mensvärk så då orkar man inte sitta där och vara trevlig mot kunder, så jag gick hem.

Åkte och lämnade tillbaka lite tapeter vi köpt till sovrummet eftersom vi hittat andra och sen ringde jag min moster för att höra hur det var med dem och fråga om jag kunde få låna en sak av dem. Och självklart fick jag det :)

Så jag skulle bara svänga förbi där och hämta det men det är alltid så trevligt när man är där så jag fastna såklart. Satt i soffan och tjötade och efter en stund vakna lilla kusinen min så då fick jag gosat lite med henne också.
Kan inte förstå att hon redan är 2½ månad, tiden går så jäkla fort. Men där satt hon och jollrade och log och kräktes, haha.. men söt som tusan är hon :)

Sen åkte jag och handla lite choklad - är ett måste, och sen åkte jag hem.
Resten av kvällen ska spenderas i soffan...

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0