Mr Postman gjorde mig nyfiken

Fortfarande inte kommit i säng, senare än tänkt - som vanligt :p
Var hemma hos en tjejkompis efter jobbet, mycket trevligt.
Kom hem och hade fått massor med post, bl.a. tack-kort från bröllopet vi var på i september och en film därifrån också. Och jag som är så jäkla nyfiken av mig kunde ju inte låta filmen ligga så nu har jag kollat igenom både bilderna och filmen som fanns på cd-skivan, fan va skoj :)
Är dock lite lite besviken på filmen men skitsamma, det är mest av ego-skäl jag är besviken, inga av våra toast-tal var med, men men... det var ju inte vår dag heller så man kan icke klaga, hehe...
Nu ska jag i vart fall krypa under täcket, en lång dag imorgon så då behöver man sin energi!
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0