Mycket att göra... lite tid...

Ojojoj kvällarna går så fort när man har mycket att göra.
Igår spenderade jag kvällen med att handla efter jobbet, hem och bära ner massa saker i källaren, städa lite, tvätta och glo på Desperate och Christine.

Så idag efter jobbet får jag städa som en galning för sen ska jag ha Tupperware party hemma hos mig, hehe... vt egentligen inte varför jag tacka ja, men det var väl mest för att vara snäll. Sån är jag :p
Så det får bli äppelpaj och någon kaka vi hade i frysen :)

Hoppas jag kommer ifrån jobbet tidigt bara eftersom vi ska ha möte 15:00 och det känns nu som detta kommer dra över tiden, men man får hålla tummarna...
Nu måste jag fortsätta jobba!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0