Mysig middag och superfina kort!

Middagen igår var jättemysig och god, verkligen en toppen restaurang vi var på.
Helt min stil på inredning och allt :)
Hon blev nöjd med paketen hon fick; Vi gav henne massa pysselsaker då hon gör suuuperfina kort.
Sen fick hon ett jättefint halsband och en kokbok, tyvärr hade hon fått en likadan bok i present på morgonen men vad gör det? :) Bara att byta! :)

Jag måste bara visa lite exempel på hennes kort :)

Krya på dig kortet fick jag när jag hade opererat blindtarmen
Det andra gjorde hon till de som gifte sig på bröllopet jag var toastmadame på i somras
Det tredje till min syster på hennes student
Och det sista till en arb.kamrat som fick barn i våras

Är hon inte duktig!? =D
Det bästa är att när man ber henne göra ett kort så frågar hon mycket om personen och så, så alla hennes kort är personliga för just personen som skall få dem.
Fler bilder på hennes kort finns i hennes egna blogg.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Tereza

Ojojoj! Tack för alla fina komplimanger om korten! (rodnar) Tack också för sällskapet igår och kul att kunna tipsa om ett bra ställe Ps! jag fick matchande örhängen till halsbandet idag. Det är vår 3-åriga förlovningsdag, A. är ju för go! :-) PUSS!

2008-11-20 @ 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0