Så himla besviken...

...på mitt jobb.
Det spelar ingen roll hur mycket energi man lägger ner i något eller hur mycket man försöker så räcker det inte, man får skit för vad andra åstadkommit eftersom det ligger under mina arbetsuppgifter och man får skit för att man försöker hjälpa till med något man tydligen inte skulle.
Idag har varit en sån dag, skit för allt, mådde piss när jag gick hem så jag fick gråtit en skvätt i älsklingens famn när jag kom hem, mest av blandad ilska och besvikelse, men sen kändes det bättre och nu är jag redo att slåss igen.
I'm superwoman! :p

Jaja imorgon är nya tag...
XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

det löser sig ;)

2008-11-26 @ 21:55:22
Postat av: Carin

Hej vännen vet precis hur det är. Kan verkligen kännas så på mitt jobb också. Men det är bara in med nya tag igen. Det kommer en dag då du är alls hjälte också = D



Kramar från Carin

2008-11-26 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0