Tack Apollo :)

Efter vår Greklandsresa i somras så klagade jag ju på Apollo och hur de skött delar av vår resa,
skrev mest till dem för att avreagera mig och trodde bara det hela skulle rinna ut i sanden.
Sen nu när jag kollade min mail idag så hade jag fått svar från Apollo.
De bad så hemskt mycket om ursäkt och vill ersätta oss med 1500 kr.
Va? Underbart! Haha...
Hade till och med nästan glömt av att jag klagat och endast bra minnen av resan existerar,
men lite extrapengar är aldrig fel.
Jag tror man klagar för lite, man betalar ju ändå en jäkla massa för dessa resor :)



Från att i augusti känt att jag aldrig mer kommer välja Apollo så känner jag nu
"Va fan, skitsamma för det som hände, klart jag kommer resa med dem igen"

Så kompensationer funkar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0