Therese behöver avreagera sig!

På mitt arbete sker nu en förändring som kommer påverka alla som jobbar i byggnaden och det har lagts fram tre olika förslag på lösning, men inte alla medarbetare får säga sin mening och när man ifrågasätter detta får man som svar "de är det största facket här och vi har bestämt att de får bestämma" Vad är det för jäkla svar?



Jag hade personligen inte röstat på det val som verkar vinna, men det är ju inte därför jag är irriterad utan det är för att jag inte får chansen att påverka min egna situation, att någon annan kan göra det eftersom de är "flest medlemmar"
Sen är det så vårt fack på jobbet fungerar, informationen är extremt bristfällig - jämt! Och får man veta något är det endast pga att man snokat reda på det själv eller att någon råkat försäga sig.
Som denna förändring, fick vi veta av det andra fackföretaget och när man frågar vår odförande får man ändå ingen information - kasst kasst kasst! Men vad gör man!?






Så nu har jag avreagerat mig - Annars är allt bara bra! :p
XoXo


Kommentarer
Postat av: Anonym

jä***a skit

2008-11-19 @ 18:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0