Tisdag

Dagen har gått relativt fort...

Gårdagskvällen spenderade vi först i en tapetaffär, lika "icke-givande" som de andra gångerna, haha...
Sen handlade vi lite gottig choklad och mat och kinamat och åkte hem, åt och började titta på Färjan innan älsklingens jobbtelefon ringde, han hade jouren igår. Så han fick åka på en körning, en lite längre, så jag åkte med :)
Lite halvmysigt men dötrött när vi kom hem vid halv tolv tiden. Somnade som en stock när jag la mig.

Idag ska vi titta i en annan tapetaffär och sen ska jag ta bort plåster och skit från när jag tog bort ett födelsemärke, ska bli lite halvspännande att se hur det ser ut :) Haha...
Sen ska vi hem till en kompis och hjälpa henne bära upp lite saker på vinden, ta en kaffe och tjöta lite.
Sen får det bli ganska tidigt i säng, lååång dag imorgon - ska hålla i en utbildning på jobbet och sen funderar jag på lite övertid, men vi får se :)

Nu är rasten slut, back to work en timme.
XoXo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0