Ullared

Godmorgon alla glada!
Ursäkta kass uppdatering igår, gick hem vid halv två. Handlade mat och hyllor på Ikea, åkte hem och städade och gjorde klart, tog en power-nap på 15-20 och sen en dusch. Sen kom två av världens bästa och det blev räkor och massa gottiga tillbehör, självklart lite vin och öl. Gott och trevligt! =D

Anledningen till mitt tidiga uppvaknande en lördag som denna är att jag, hjärtat, mamma och syster skall till Ullared. Ska bli jätteroligt, gott att komma iväg från de vanliga affärerna, shoppa som en galning och få köpt massa julklappar så det är klart. Köper alltid till alla småkusinerna där nere, man får så mycker mer leksaker för pengarna :)

Nä nu ska jag göra mig klar.
Hoppas alla får en toppendag!
XoXo

Kommentarer
Postat av: Tereza

Vilken snygg färg på din blogg!

2008-11-15 @ 18:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0