Uppdatering av mitt senaste liv! :p

Besiktningen igår gick bra.
Bokslutet lika så.

Gick hem en timme tidigare och satte på julmusik och greja lite, sen var det julmys, supermysigt verkligen.
Vi drack glögg och tjöta och spelade spel och sen gjorde vi julklappsspelet, hihi... jag fick mig ett paket julte och jag var nog den enda som blev helt överlycklig, även om de flesta nog va nöjda :)
Älskar julte och det är ingen jul utan det teet, mumma! =D

Vaknade vid halv åtta imorse och gick ut och gick i typ en timme, så nu ska vi göra oss klara för julpyssel med släkten, ännu mer mys =)

Inatt snodde de två av våra volvo-orginal-navkapslar på bilen, HATA!!!
Vi har haft däcken på i två dagar och ja, faaaaaaan... man blir så jäkla irriterad!

Julmys ja... XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0