Jag älskar en ny person!

Jag har fått starka känslor för en person.
Jag bryr mig mer om denna personen än jag någonsin trott var möjligt.
Denna person har öppnat mina ögon och visat mig hur man egentligen ska må.
Personen får mig att må bra och gör mig lycklig.
Dessa känslor visar hur viktigt det är att vårda allt man känner med ömhet och respekt.
Att man ska lyssna på signaler och göra det som faller en in.
Jag förstår inte hur jag kunnat leva utan denna person i hela mitt liv.
Hur jag har lyckats komma igenom åren utan att känna saknad.
Jag älskar denna person och kommer alltid att göra.
När man väl funnit äkta känslor skall man hålla fast vi dem.


Förlåt Sebastian, det är inte du...

Jag har gått igenom hela mitt liv utan att bry mig om mig själv,
vad jag tycker och tänker och känner och vill.
Jag har brytt mig om alla andra och gjort val för att inte såra dem.
Jag har försökt visa mig extremt stark och aldrig visat min besvikelse eller irritation.
Men det är slut på det nu... jag har funnit mig själv och jag älskar mig själv.
Det är bara du som kan förändra ditt liv och du som kan göra de avgörande valen för att må bra.
Jag har blivit glad och spontan igen och jag lyssnar på mitt hjärta.
Inget/ingen kan hindra mig från mig själv nu.
Jag är jag och jag älskar det.
Detta är början på något bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0