Vilken dag det varit...

Upp och hoppade halv sex imorse, en lördag? Ja jag vet jag är inte riktig... men det fanns ju ett syfte, skulle till Ullared.

Så upp och iväg och JÄKLAR VAD FOLK! Började dagen där med att försöka vänta på att alla galna tanter som lekte kundvagnsrally skulle lugna ner sig men upptäckte ganska fort att man står på samma ställe ett jäkla bra tag om man beter sig så, så jag fick tänka "Skitsamma" så det var bara att vara som alla andra och armbåga sig fram.

Fick köpt en hel del hushållsprylar, lite bas-plagg på klädesavdelningen (strumpor och underkläder) är ju för jäkla billigt. Fick även köpt lite gott godis och en del julklappar till småkusinerna :) Sen fick jag köpt en lång och varm jacka också, så nu slipper jag leta i stan efter en sån inför NY resan, GOTT! Så NY - Here I come! =D

Efter Ullared-dagen fettade vi till det med en middag på Donken och sen hem och packa upp allt innan en myskväll i soffan. Det fick bli senaste Prison Break och sedan Mamma Mia, en gång till. Sett den två ggr nu, men ännu inte sista =) Den är ju bara sååå bra!!! Abba-låtar och Grekland i en film, kan icke bli bättre :)

Nä nu ska jag mysa lite till, sen sova... trötter!
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0