Vill vara själv...

Jag har hamnat i en fas där jag inte orkar med någon

Jag vill bara vara för mig själv och göra ingenting

Orkar inte umgås med någon, orkar inte prata i telefon, orkar inte sitta vid datorn

Vill bara vara i tystnaden...

Kanske läsa en bok, ta långa duschar, sitta och glo på tv, dricka te...

Jag vill vara för mig själv utan någon i närheten


Tror detta handlar om att vi haft så mycket att göra hela detta år och kroppen börjar säga ifrån

Kommer inte ens ihåg när jag hade senast helt lediga helgen utan något eller någon inplanerad

Och att se min kalender för resten av detta år gör inte det hela mycket bättre J

Men jag har roligt i vart fall och då överlever man ju...

Men en vecka på en strand med en solstol - Ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0