Äkta kärlek!

Avtackningen för han på jobbet som gick i pension gick jätte bra, sisådär roligt men god mat.
Någon skagen/laxtoast till förrätt, sen fläskfilé med potatisgratäng till varmrätt och chokladpudding till efterrätt *mumma*
Sen gick dagen segt, va svintrött och mätt och kände inte alls för att jobba.
Men nu är man hemma iaf, baby min har övertid så jag är för tillfället ensam hemma... ganska gott, kände att jag behövde lite alone-time att pusta ut och bara vara jag.

På tal om hjärtat mitt så har jag hittat ett par skor jag verkligen ville ha men de var slut precis överallt men så idag hittade jag en affär en bit utanför Göteborg som hade två par kvar. Så jag ringde honom och fråga vart han var, eftersom han kör runt lite här och var hela dagarna så hoppades jag att han var i närheten, men njae de var han inte. Men efter en halvtimme ringde mobilen och han sa att han hade varit och köpt dem åt mig.
Hur sött och bara helt underbart är inte det då? Det är äkta kärlek! =D
LOVE!!!
 Snygga?
=D

Nu ska jag slappa lite till innan jag åker iväg, ska hem till en tjejkompis på ett mycket vuxet partaj, Tupperwere-party, hehe I know men det ska bli lite trevligt ändå =D
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0