Dagen D

Sitter i soffan och känner mig inte alls bra, men idag gäller det. Dagen med stor D :)
LADIE'S NIGHT
Ska bli himla skoj, vi fick ju det som tack för att vi var toastmadamer på bröllopet i september. Så ikväll blir det VIP-kväll, jajjamän... Så ikväll blir det röda mattan, fotografer, danslektioner av Daniel Da Silva, middag, vin, show och en jäkla massa tjejer. Haha... men skoj ska det som sagt bli! Trots att jag inte är ett big fan av tjejer och framför allt inte skrikande sådana, haha...
 Peter Stormare, Martin Stenmark, Henrik Hjelt

Ett problem bara, vad ska man ha på sig? :(
Eftersom jag är sjuk vill jag inte ha för lite på mig, men så vill man ju inte vara för nedklädd heller.
Får nog bli jeans, high heals och någon snygg topp. Japp!
Nu ska jag dricka massa juice och hoppa in i en dusch!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0