Deppig!

Kom hem efter jobbet och var ganska deppig, besviken och uppgiven. Hade pratat med älsklingen i telefonen innan och berättat hur jag mådde så när jag kom hem hade han gjort våffelsmet och chokladpudding *mumma*
Satte mig i sängen och pratade länge, tårar kom och jag mådde verkligen kasst. Så säger jag lite skämtsamt "Åh vad gott det hade varit med godis, choklad!" Tror ni inte han tänkt på det också!? Jajjamän, he's the best! =D
Älskar dig!!!
Har haft en riktig tröstdag med lång varm dusch, prat, ompyssling och mys. Känns inte bättre men det är gott att veta att han finns där och bryr sig så himla mycket!

Nu ligger jag i sängen och ska sova, redan fredag imorgon och after work på jobbet efter vi slutat. Det ska faktiskt bli riktigt skoj, ser vi fram emot :)
Men innan dess behöver jag en go natts sömn och så håller vi tummarna för att jag är lite mer uppåt imorgon! :)
Nattinatt på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0