Det bästa någonsin?

Soppan igår blev supergod och jag rekomenderar verkligen aioli ;)
Alla uppskattade den och jag fick tom skriva av receptet, skoj =)
Vi fick bestämt alla datum som skulle bestämmas och så, bra bra... sen satt vi och tjöta, kolla kort och bara hade det allmänt trevligt. Den lille bebisen är så himla underbart söt! =D

De gick vid halv nio, lagom... då hann jag plocka bort all disk och så innan Grey's började och herrejäklar sikket avsnitt, måste nog vara ett av de bästa ever, underbart! Vad Meredith gjorde i slutet och allt omkring fick mig att le som fan, rysningar genom kroppen och gåshud på armarna och jag hoppade nästan av glädje i soffan, haha... tänk hur fast man kan bli av en serie! Men den är ju så himla bra! Love it...
Efter det så däcka jag av i soffan och jäklar så trött jag var, även imorse... vill bara hem och lägga mig.

Idag efter jobbet blir det antingen tapetval och sånt eller bio - är iaf vad jag känner för nu :)
Vad ska ni göra ikväll?

Nu ska jag fortsätta jobba...
XoXo


Kommentarer
Postat av: Tereza

Håller med, Greys är underbart!!!

2008-10-17 @ 10:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0