Eyestar

Jobbade över en timme idag, blir gott imorgon när jag slipper stressa, jobbar nämnligen bara till lunch. Lyxtjej! =D
Sen ska jag ha quality-time, eller egentid eller vad ni nu vill kalla det fram tills hjärtat mitt kommer hem.
Blir bara myskväll, ingen som orkar något mer med tanke på att han legat sjuk hela veckan och jag pendlar på gränsen-

Var och gjorde sk. eyestar förut, ögonfransuppböjning, blev faktiskt väldigt bra, nöjd måste jag säga.
Blev inget 100% resultat men roligt att se lite skillnad i alla fall.
Glömde dock ta en "före-bild" så det finns bara en "efter-bild", den blev sådär bra också. Får se om jag orkar ta någon ny och lägga upp. Är ju inte så intressant att se hur det ser ut heller kanske eftersom jag glömde ta ett kort innan själva eyestaren. Eller vad säger ni?

Kvällen sen har bestått av lite mys hos mamma och pappa, Hell's Kitchen på TV och lite mumsig chokladpudding, mumma! :)
Nu ska jag nana, döigt trött... Men som sagt, halvdag imorgon! =D
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0