Godis!

Varje fredag på jobbet är det en man som samlar ihop lite pengar och åker iväg och köper godis som alla sen får ta del av, en supermysig tradition som jag verkligen älskar. Är ju godis-freak :p

Han brukar åka iväg runt 10 och va tillbaka vid 11-tiden.
Men idag ska jag på möte 10-13 och frågade lite snällt igår om vi inte kunde åka tidigare och handla idag men de öppnade inte förens 10, lite besviken blev jag allt, men that's life!

Men imorse när jag kom så ropade han på mig och öppnade sin skrivbordslåda, där i låg det, godiset! =D
Han hade handlat igår efter jobbet, bara för min skull. Hur snällt är inte det då!?
Ibland är det väldigt bra att vara tjej på ett mansdominerat företag, hehe...


Så nu är jag lycklig! =)
Älskar mina gubbs på jobbet! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0