GRATTIS GUMMAN!

Just nu sitter jag i datasalen på jobbet och arbetar, skall ha utbildning här om 40 min fram till 14-15 i eftermiddag så man får passa på att ta lite smårast nu för sen blir hjärnan full och ögonen trötta :p
Det komiska är att det är en utbildning i det jag arbetat med i två år, hehe... men jaja... man kan ju lära sig något nytt ändå, man vet ju inte. Eller i alla fall komma med lite inlägg kanske. Det blir säkert intressant! :)

Efter jobbet idag ska jag hem och dra en snabb dammsugning och sen göra klart för tjejkvällen. Ska bli jättemysigt! =D
Var överhurtig så vid sex imorse var jag igång och plockade hemma, småstädade och höll på. Haha... ja men det blev bättre än innan iaf, huvudsaken :)

Idag fyller min älsklingsgumma år, 24 år år... GRATTIS Jessica!!!
Love you honey!
 Hahaha... en typ 4 år gammalt kort på oss! :p
Ska ringa henne sen och gratta, men vet att hon jobbar sena nätter och sånt så jag vill inte ringa för tidigt ifall hon sover :)
Vi ska fira henne lite på lördag :)

Nepp, nu ska jag jobba lite till innan utbildningen sätter igång!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0