Grattis till mig! :p

Idag kan alla säga grattis till mig, hehe... Fyller år gör jag, nästan! :p
Är som när man var liten och räknade alla halvår, för de var jätteviktiga.
Idag fyller jag nämnligen 24½  =) 
Haha...

Idag efter jobbet skall jag in till stan. Ska göra Eyestar och färgning av fransar + bryn, ska bli spännande :)
Hoppas verkligen det blir bra, läst en massa negativt men också en hel del positivt så jag hoppas jag hamnar på den positiva sidan.
Någon som gjort Eyestar innan?

Tydligen jobbar min lille gubbe idag så han är ju på bättringsvägen, själv gör jag verkligen allt och lite till för att inte bli sjuk. Har till och med tagit med mig Bärmhults till jobbet, haha... Despo! :p
Men nu är det bara två och en halv dag kvar innan ladies night och sen kan jag väl bli sjuk då om jag måste =)
Men nu ska jag äta frukost i alla fall!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0