Hemmafru!

Var hos mamma och pappa en sväng efter jobbet och prata med dem och syrran och gosa med vovvarna.
Sen kom jag hem och kramades med älsklingen en stund innan jag börja leka hemmafru, hehe... satte på en tvättmaskin och sen tog jag fram strykbrädan och strök gardiner till kök och sovrum, så nu ska jag hänga upp tvätten! Mycket duktigt!

Ska ta mig en dusch och sen gosa ner mig i soffan... se förra veckans program av Hell's Kitchen och sen kvällens program. Nu skulle jag vilja haft en TV i sovrummet, mys...
Har alltid varit emot en TV i sovrummet men jag börjar änna ändra mig lite smått, bara det inte blir en vana att se på tv där bara, haha...

Nä tvätt och dusch var det ja :)
Have a lovely evening honeys!

Kommentarer
Postat av: Palle

Tyvärr kommer det bli en vana man inte skojar bort på basis

2008-10-18 @ 14:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0