Hemskt öde!

När jag började här på jobbet blev jag upplärd av en person som jag verkligen inte går ihop med, han är en sån person som går mig på varenda nerv jag har i kroppen och vi är inte ett dugg lika på något sett. Det räcker nästan att se honom så blir jag irriterad. I vart fall så gick han i pension för ett halvår sen, lyckligaste arbetstiden i mitt liv, men så helt plötsligt ska han komma in och konsulta här i tre dagar denna veckan. VARFÖR?
Så just nu sitter jag halvt uppgiven och små irriterad på jobbet med en person jag verkligen inte tål. Han kommer knappt ihåg något hur man gör och frågar hela tiden hur man gjorde här och hur man gjorde där, men ändå, trots detta, ska han kommentera hur jag gör och varför jag inte gör på ett annat sätt i stället.
Håll bara käften, gör det du ska så gör jag vad jag ska! *ahhhhhhhhhhhh* Haha...
Tack, lite avskrivning är aldrig fel! :)
Frukostdax!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0