Jag vill, men kan inte...

Jag har den senaste tiden haft en jobbig känsla inom mig, inget jag mår dåligt av, men det är ändå en jobbig känsla.
Att vilja en sak som man inte kan pga att det är dåliga tider just nu, vad är det för jäkla skit då?
Jaja... tiden kommer för allt! *väntar*

Idag efter jobbet skall jag på möte med en skola jag tänkt gå, handlar om mycket pengar så vi ska ha ett möte där vi diskuterar möjligheter för mig,  vad allt handlar om och vad som skulle passa mig bäst.
För är pengar inblandat vill man vara säker på sina val! :)

Igår fick min syster jobb, så jäkla glad för hennes skull!
Grattis gumman!
Är inget jättehöjdarjobb kanske men fast timlön och tider så det kommer ju in pengar och det är ju huvudsaken, det och att man slipper sitta hemma och göra ingenting. Glad för hennes skull.

Nä nu ska jag ringa facket och diskutera en försäkring jag tror jag tecknat dubbelt :p
Duktigt Therese! :) haha...
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0