Jobb igen...

Om en timme börjar jag jobba, känns som evigheter sedan jag var där.
Känner mig nästan helt bra nu iaf så det går inte att vara hemma, men prata för mycket ska jag inte och det kommer bli ett problem. Ja vi får väl se...
Ska köra älsklingen först innan jobbet, han har lämnat in sin jobb-bil på service på ett företag som ligger på vägen till mitt jobb, så jag släpper honom när jag ändå åker förbi.
Det kommer nog vara en hel del att göra på jobbet med tanke på att jag varit borta en vecka och jag räknar inte med att någon gjort mitt jobb under tiden, är det så att någon gjort det kommer jag dock vara den lyckligaste flickan i världen, annars kommer jag sitta som en zombie hela dagen och mest känna mig stressad och uppgiven, men men...
Så om ni inte hör från mig på hela dagen så vet ni varför! ;)

Nu ska jag göra mig klar för att åka...
Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0