Löneförhöjning

Var inne hos lönechefen för en stund sedan och fick min nya lön, blev ingen direkt jätte förvåning, inget julbel heller. Men jag är ändå ganska nöjd. Man ska nog vara glad att man jobbar inom Volvo och får löneökning iställer för sparken :)

Sitter just nu med ett pill-jobb jag fått av min chef, faktiskt roligt, lite tänkande, räknande och så. Mycket mail och telefon, yes I like...
Hade tänkt åka hem en sväng innan jag ska fixa ögonfransarna men prata precis med baby och han är inte hemma förens om tidigast fem timmar så jag kanske stannar på jobbet lite, gör klart detta och så och sen åker direkt till stan. Ska ju bara jobba halvdag imorgon så det gör ju inget :p

Känner mig sådär, hoppas inte det slår ut. Men det går upp och ner hela tiden.
Så länge jag dricker regelbundet så gör inte halsen så jätte ont, men det i sin tur resulterar ju i regelbundna toabesök också, haha... men det sägs ju att det är bra att dricka mycket! :)
Och på tal om det, toadax! Haha...
Later...

Kommentarer
Postat av: Tereza

Köp Bafucin! Underbart mot halsont. Krya på dig vännen!

2008-10-02 @ 19:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0