Ojojoj...

Igår var vi på Ikea efter jobbet, gick lugnt där nere och kollade på allt, så helt plötsligt kommer jag på att vi tagit med oss fel bil, vi kommer inte få plats med det vi ska köpa, haha... men vi gick och tittade och planerade lite, tog en fika och självklart en korv :)
Efter det åkte vi till 421 och kolla lite, hittade min vita julgran jag så gärna vill ha och en mobiltelefon, självklart var allt dyrt och inget blev köpt :p
Någon som vet vart man kan köpa en vit gran under tusingen? :p

I vart fall... efter detta åkte vi hem till min älsklingsgumma och åt ost, kex, marmelad och vindruvor *mumma*

Sen åkte vi hem, va hemma vid 22 och jag var helt slut, ringde mamma och prata lite, sen när jag la på somnade jag i sängen med telefonen i handen, haha... Men ändå svintrött nu :/

Göra sig klar för jobb... Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0