Receptionstjej!

Gomorron!
Inte kunnat skriva innan, Internet har funkat sisådär :/
Just nu sitter jag i växeln, sådär skoj, men ändå ganska skönt att komma ifrån sitt vanliga arbete ett tag. Lite som en extra-rast :p
Mår halvkasst idag; slapp, ont i halsen och hostig. Jag får inte bli sjuk, inte nu. Det är ju ladies night på lördag :(
Jag ska, till vilket pris som helst, gå ändå! Hehe...

Efter denna halvtimma i receptionen ska jag ta mig en kopp te, halstabletter och vatten innan det är lunch och sen möte. Lite nervig för mötet, varför vet jag inte, men det är nog för att jag inte riktigt tycker att det som sker är den bästa lösningen, men men... That's life, man kan tydligen inte alltid få som man vill! :p

Idag efter jobbet ska jag iväg och handla massor med c-vitaminer och kurer för att Inte bli sjuk, det värsta är dock att den största bacillen ligger hemma :p Hehe... stackarn, hoppas han kryar på sig snabbt! Inge skoj att vara sjuk.

Ikväll är det Grey's! =D
LÄNGTAR!!!

Men nu ska jag sitta här en stund och sen jobba vidare...
XoXo

 Tänk om man haft denna växel, den står verkligen ut i alla fall! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0