Regn och rusk...

Gårdagskvällen var väldigt lugn. Gjorde lite popcorn och glodde på film. Räckte för mig - perfekt!

Vaknade strax innan åtta och kände att jag ville sova mer men gick inte, typiskt. Bara att gå upp och försöka acceptera sitt öde :)
Men det värsta var ändå när man tittade ut och såg skitvädret, regn och rusk och inte en blå himmel så långt ögat når. Fy satan. Man känner definitivt inte för att gå ut. Men jag ska iväg och fixa lite saker så jag måste ju :(
Sen idag händer inget mer än att greja lite här hemma och ta det lugnt. Göra lite god mat hemma kanske, så man inte helt glömmer av hur man använder spisen. Haha...

Nä nu ska jag äta lite och sen iväg.
 Efter regn kommer solsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0