Så himla mycket :(

Det är så himla mycket på jobbet just nu :(
Panik!
Massor med jobb, möten och utbildningar. Imorgon är jag på utbildning halva dagen och idag var det möte några timmar... när ska jag hinna jobba?
Blev ingen frukostrast eftersom vi hade möte och lunchrasten blev en snabbis, så jag kände nu att jag var tvungen att ta en break från alla siffror och lastbilsdetaljer :p

I vart fall så kollade vi upp priserna på de där underbara tapeterna imorse och det blev som väntat, en besvikelse av hur dyrt det var. Och när vi räkna på vad det skulle kosta att tapetsera de tre väggarna i sovrummet, då sket sig allt :p
Jaja vi ska iväg idag också och kolla lite smått... ska lämna tillbaka två hyllor jag köpte i en affär i helgen för 400 spänn, READ; på rea, 50%. Fick reklam igår från en annan affär och då kostade de 29 kr styck, utan rea, haha... SJUUUKT! Så ja jag ska lämna tillbaka dem och köpa de andra :p

Sen ska jag handla mat, för imorgon är det tjejkväll hos mig, ska bli så himla mysigt. En gång om året har vi det; jag, mamma, mormor och mina två mostrar. Myspys! :)
Så jag ska laga räk- & kräftsoppa. Underbar är den!
Ska faktiskt vara så snäll och lägga upp receptet sen ;) Fick det av en go tjej som jobbade på jobbet, fast nu tyvärr har slutat :(  Yepp T it's you ;)

Nä nu måste jag jobba igen, bara två timmar kvar =D
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0