Skitskoj igår... Flytt idag...

Gårdagskvällen, after worken på jobbet, var extremlyckat. Verkligen skitroligt!
Men shit, vad hände med alla människor? Jag har varit ute med jobbet förut, men igår blev alla verkligen heeelt galna, hahaha... men så jäkla skoj iaf! =D
Får vi defenitivt göra om!
Jag och älsklingen skulle gå hem, men orkade halvvägs i mina high heels sen ringde jag pappa :p

Idag ska vi hjälpa två vänner att flytta, känns sådär skoj att gå upp vid 7 på morgonen en lördag men men... det ska iaf bli skoj att se hur huset de byggt och pratat om i cirka 1½ år verkligen ser ut. Jag är ju så nyfiken på allt sånt som har med inredning att göra! :)

Nepp, nu ska jag göra mig klar för avfärd.
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0