Slapp dag...

Dagen började med slapp på soffan, va svintrött imorse och ville helst bara dra täcket över huvudet och sova resten av dagen. Men man fick ta tag i sig själv så vi åkte iväg och kollade in huset min moster och hennes kille bygger, verkar bli skitsnyggt *avis*
Efter det blev det en cheesie på Donken och mera slapp i soffan :p
Sen gick vi och handlade och ällingen min lagade kycklingklubbor och goda potatisgrejer med barbequesås, sen gjorde vi varm choklad med marshmallows! Sååååååååååå jävla gött! =D
Så för min del har det varit tv-kväll med One Tree Hill, Gossip Girl och Ensam mamma söker.
Så nu ska jag fortsätta glo på det sistnämna och sen får vi se om det blir film eller bok innan sängdags...
Va har ni gjort idag?

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0