Söndagsmorgon...

Eller morgon och morgon men jag vakna för en timme sen så jag har inte gjort så mycket mer än kollat av mailen och vaknat till liv, ska ta mig något att äta nu och sen sätta igång. Städdag idag, blir kanske en sväng någonstans också men annars ska det bara bli skinande rent här hemma :p

Ikväll blir det tv iaf; One Tree Hill, Gossip Girl, Ensam mamma söker och torsdagens avsnitt av Hell's Kitchen som jag missade för att jag var en bra flickvän och lät min man se på The Day After Tomorrow :p

Igår slappa vi bara i soffan, båda var helt slut. Såg Stjärnor på is, hahaha det gör jag aldrig om, var ganska okej men nä... inget för mig. Jag får alltid panik när de, för att tjäna pengar, försöker sig på liknande program som redan gått bra. Nej tack!
Vi såg någon amerikansk blandning mellan Singing Bee och Vem vill bli miljonär? Man skulle lista ut refrängen tror jag det var, så när man hade sjungt kunde man låsa orden de visar att man sjungt eller ändra, sen hade man tre livlinor som man kunde använda sig av om man var osäker. Var faktiskt ganska skoj :) Så det kommer väl till Sverige om 5 år :p
Tjejen vann iaf 200.000 dollar, shit pommes.

Nä nu blir det macka och yoghurt och städning! =)

Hej sålänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0