Stämbandskatarr

Kom precis från vårdcentralen, ingen medicin men ska vara tyst ett bra tag, prata så lite som möjligt.
Hur lätt är det då? Jag som är van att alltid babbla på om allt och inget och folk får be mig vara tyst :p
Haha nä men det ska nog funka...
Hade iaf stämbandskatarr.
När man får ont i halsen vid en vanlig förkylning av något virus, är näsa och svalg inflammerade, det ser rött och irriterat ut. Ibland drabbar virusinfektionen även stämbanden. Man får då en stämbandskatarr som ofta orsakar heshet
Ja sånt är livet, synd bara att jag är så jäkla matt och trött också, orkar ingenting... ligger i soffan och orkar vissa perioder knappt lyfta fjärrkontrollen medan jag andra perioder undrar varför jag är hemma. Ja det går upp och ner, får se om man orkar ta sig till jobbet imorgon...

Det bästa med att vara hemma är i alla fall att man har mycket tid över åt egna tankar och sånt... planering :p
Jag har bl.a funderat på vad jag vill förändra i badrummet, tror nämnligen det blir nästa projekt eftersom det är ganska klart där inne redan nu... Så det som ska inhandlas är badrumsmatta, papperskorg, förvaringslådor, hyllor, kakeldekor och piff :p
Ska bli skoj, ska bara fundera ut exakt i färger och allt... tur att man har tid över som sagt :p

Nu ska jag mysa till det med film och lite gottigt.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0