Stolt över mig själv...

Idag har jag varit ute, känns bra att andas luft igen, och jag orkade nästan en hel dag i upprätt läge.
Men nu ligger jag på soffan igen och tittar hela tiden om benen finns kvar, så slapp i kroppen att jag inte ens känner ben och armar :/

Idag har jag träffat min moster, hon fick en body av oss till den lille tjejen, skithäftig. Eftersom pappan är hårdrockare var vi ju bara tvungna att köpa den häftiga svarta bodyn med texten "hårdrockare" när vi sprang förbi den :p
Ja hon kommer bli så söt :)
  Vad tycker ni? :)

Var nere och handlade lite mat också, ja ni hörde rätt, mat! Har inte funnits så mycket av den varan hemma denna veckan, vilket inte gör så mycket eftersom jag levt på flytande föda när jag haft ont i halsen. Men idag blev det iaf lite smörgåstårta, mumma!
Kände mig måttligt stolt också när vi handlade hummer och senare i affären ångrade oss och jag, duktig för en gångs skull, ville inte lägga den var som helst i affären. Så jag tog mod till mig och gick tillbaka till fiskdisken och sa som det var, killen blev jätteglad att jag inte la den någon annan stans och tillbaka till älsklingen vid kassorna kom en mycket stolt Therese =D

Nä nu ska jag tänka lite inredning här hemma och försöka skriva en lista på allt som behövs handlas och ändras, sen får det nog bli en film och popcorn också :)
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0