Svärmor bl.a.

Utbildningen var sådär skoj, inte riktigt för mig, men visst snappa man upp en del som kan vara användbart på nästa veckas utbildningar som jag ska hålla i. Det va i alla fall gott att komma ifrån jobbet :p

Efter utbildningen åkte jag hem till älsklingens mamma på kaffe och våfflor, väldigt intressant våffelsmet men goda våfflor :) Mätt blev man verkligen...
Sen satt vi och pratade och hade allmänt trevligt. Mysigt!


Efter det åkte jag hem till mamma och pappa och fick mitt hår tvättat och så, tejpningen efter gårdagen har satt sina spår i min höger axel och vissa rörelser svider som tusan, men nu är det fint i vart fall. Ska platta det lite innan jag åker hem. Väl hemma ska jag och hjärtat mitt mysa framför torsdagsnöjet - Hell's Kitchen =)
I love Gordon Ramsey, haha... Underbar! =D


Nu ska jag gosa klart med vovvarna, platta håret och åka hem!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0