Tapeter, glass & serier...

Varit iväg hela eftermiddagen och kollat tapeter och jag tror ta mig fan vi hittat lite :p
Ja vi får se, vi ska kolla på dem i dagsljus också så de inte helt plötsligt får någon konstig färg haha...

Sen var jag iväg och handlade inför morgondagen :)
Handlade lite italiensk glass också *mumma* som ska ätas nu till Desperate Houseviwes. Gott gott! =D
På tal om serier så tog Ugly Betty precis slut, herregud vad sorgligt slut, stackars Betty :(
Är det någon serie ni följer slaviskt? :)
Fast som ni alla säkert redan vet följer jag varken husfruarna eller betty slaviskt, däremot Grey's!!!
Ojojoj gudnåde den som stör mig när det går! :p

Nepp, dags för lite glass och tv, sen sängen... Utbildning nästan hela dagen imorgon, kräver en pigg tjej.
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0