TE & TV

Sitter och dricker te, en ny smak jag köpte härromdagen - Ananas/vanilj.
Ganska god faktiskt :)

Efter jobbet var jag på möte på IHM och det gick riktigt bra, blev dösugen på att börja plugga. Men det kostar nått så fruktansvärt mycket så jag får tänka igenom det några gånger.
Men sugen är jag! =D

Efter det mötte jag upp baby i stan och vi gick runt och prata och kolla lite i affärer, allmänt mysigt bara :)
Hittade faktiskt en vit gran 180 cm för endast 450 kr, helt överkommligt. Den såg dock inte speciellt spännande ut så vi väntar lite så får vi hålla utkik. Nu vet vi iaf var man kan köpa en.

Sen kom vi hem för en liten stund sen, älsklingen har som sagt gjort te till oss så nu ska vi avnjuta detta och kolla Prison Break :) Sen kommer det, Grey's =D
Längtar!
Ciao so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0