Till salu! Slå till? =)

Snart lunch, gott!!!
Dagen har gått halvfort men det känns som halva nummer två av dagen kommer gå seeegt. Men men... bara jag kommer härifrån så är jag nöjd! :p

Idag efter jobbet ska jag hem och dammsuga, fick en känsla imorse att jag behövde det :p Haha...
Sen ska jag försöka få plockat lite i sovrummet, ska lägga ut garderobsdörrarna på Blocket och lite sånt nyttigt man måste göra. Har nog bestämt på ett ungefär hur sovrummet ska bli iaf, bara just vilken tapet vi ska ha som är kvar, men stilen is all done :)
Någon som ska köpa Ikeas skjutdörrar Pax Hakadal, björkfärgade, 200x236 cm?
Hör av er i så fall! =)
Det är dessa dörrarna I'm talking about
PAX HAKADAL Skjutdörrpar

Nepp, mer jobb, sen mat.
Hörs på en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0