Tystnad tack :p

Onsdag, varit hemma från jobbet idag, mår inge bra... snuvar, svider i halsen, kittlas i öronen och slapp i kroppen.
Hoppas jag kan gå imorgon eller fredag, tror mer på fredag men vi får se... vill iaf gå och jobba denna veckan, så jag slipper ha ett helvete på måndag.
Idag blev jag väckt strax efter 8 av att någon jäkel borrar och eftersom vi bara har betongväggar i huset så låter det något fruktansvärt, vem fan borrar 8 på morgonen? Jag blev asförbannad iaf och när de slutat gick jag och la mig igen, sov till halv 12, gott, det behöver jag.
Svinsvårt att vara tyst också och inte nog med det, jag ska vara tyst resten av veckan... shit, hur ska det gå? Fyra dagar till? =/ Jaja... en utmaning det också, haha...

Nu ska jag försöka orka slänga in en maskin med tvätt, lägga mig och vila lite och sen i kväll är det ju självklart Grey's Anatomy =D
Och förhoppningsvis nya avsnittet av Prison Break också =D
Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0