Utbildningsdag

Om tio minuter skall jag iväg på en utbildning jag inte alls känner för egentligen, men man ska aldrig säga så för den kan ju bli mer intressnt än jag tror. Jag hoppas så i vart fall... Gott att slippa jobba lite i alla fall, komma ifrån :)
Sovit jätte gott i natt vilket känns otroligt bra, slipper man somna under dagen, hehe...

Sen efter utbildningen skall jag hem till svärmor och svärfar på kaffe och pannkakor, ska bli himla gott! =D
Hade tänkt sola också men efter att man fått fyra stora goa plåster längs axlar och hals efter gårddagens besök på vårdcentralen så känns inte det så jätte aktuellt :p

Ojoj nu måste jag göra mig klar för att åka.
Don't miss me to much ;)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0