Klagomål! :p

Har knappt någon röst idag och en svinjobbig rethosta, tog hostmedicin innan jag åkte till jobbet, dåligt gjort... nu sitter jag här och är hur yr som helst. För av någon anledning blir jag det av hostmedicin men så imorse tänkte jag inte på det eftersom jag tagit det i helgen men då också bara legat på soffan, så imorse var tanken istället "Nu tar jag full dos eftersom jag ska vara på jobbet, så håller det ända tills jag kommer hem" Haha... ja, får skylla mig själv att det känns som jag sitter halvt full på jobbet nu, hehe...
Jobbigt när man har skrivborstjänst och allt bara flyter ihop :p
Jaja, känner att jag borde stannat hemma, men viktigt möte vid 10 som jag måste gå på så det får bli hemgång efter det om jag nu mår som jag gör för tillfället :/
Men det blir ett senare problem...
XoXo

Kommentarer
Postat av: Tereza

Krya på dig vännen!!

2008-10-06 @ 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0