Världens underbaraste pojkvän!

Jag blir inget bättre och halsen blir bara sämre så imorgon ska mamma ringa vårdcentralen åt mig så jag får komma på en check, inte skoj att må dåligt samtidigt som man inte kan prata och har ont i halsen :(
Hoppas de säger något i stil med "oj vad svullen halsen är, här får du medicin så blir du frisk" för det är ju det jag vill bli, snabbt... frisk!

Ja jag måste ju självklart berätta - jag är tillsammans med världens underbaraste kille.
Vi har ju inte kunnat prata på hela dagen eftersom jag inte kan säga något, inge skoj att ringa mig då :p
Men fick ett meddelande mitt på dagen som löd "saknar dig" och sen tickade klockan på, strax efter fyratiden kliver han in genom dörren med en påse i handen... I påsen fanns räkor, aioli, crossiant till min frukost imorgon, coca cola och kinapuffar. Vem är världens bästa pojkvän om inte han!? =D
Ja jag blev i alla fall överlycklig...

Så kvällen har bestått av mys och gottigt i soffan framför Prison Break, Roomservice och Grey's Anatomy. Och nu börjar jag känna igen serien igen, tyckte förra veckans Grey's va superbra men ändå inte som det brukar, men idag var det det... jag satt här i soffan, helt tagen och kände mig delaktig i allt som hände och självklart, det klassiska Grey's-momentet; Jag grät! Hehe... men det är ju det man gör till den serien, varenda jäkla avsnitt (med två-tre undantag kanske) ja ni alla fans där ute knows what I'm talking about!

Nä nu ska jag krypa till sängs.
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Tereza

Din lipsill! (skratt!) Jag kan inte annat än att hålla med, greys är lika med tårar! :-D

2008-10-09 @ 14:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0