Vart tog dagen vägen?

Svinigt mycket på jobbet, panik!
Magen vänder sig och man mår illa, hur fan, ursäkta mig, ska jag hinna ikapp allt detta? :(
Så himla trött på hela skiten men men... man ska väl vara glad att ha ett fast jobb med bra lön i dagens samhälle. Denna jäkla lågkonjuktur! :(

Efter jobbet åkte jag iväg och tittade på tapeter, hittade jag nått? OJA!!!
Finns så himla mycket fint, vilket också gör det så himla svårt.
Fastna iaf för en svart-guld tapet och en gulaktig tapet, den svart-gulda som fondvägg och den andra på två väggar eftersom den sista väggen är en svart garderobsvägg... sååå himla fint. Tog hem rullarna som prov, ska lämnas tillbaka imorgon bitti, men det får hjärtat mitt göra. I vilket fall... kom hem med tapeterna och ojojoj... I'M IN LOVE!!!
Tyvärr har jag en känsla av att de kommer vara svindyra :(
Men vi får se imorgon...

Tog en lååång varm och helt underbar dusch för en stund sedan, kände att jag behövde rensa tankarna och vart gör man det bättre än i en dusch eller på en promenad? Och eftersom jag är mörkrädd fick det bli duschen, hehe...
Men nu är det dags för mig att krypa till sängs. Vart tog denna dagen vägen egentligen? Time flies so fast!
Hoppas ni alla haft en bra dag... Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0