Weekendplaner!?

Vi har pratat om att ta en weekend i Stockholm i slutet av november, kanske tillsammans med mina föräldrar, vi fick nämnligen hem en hotellcheck från Coop "Bo två nätter, två personer för 1300-någonting"
Skitbilligt tycker ju jag då! Vi använde en sån sommaren -05 och bodde på ett svinbra hotell i Stockholm, fanns dock inga jätte centrala hotell kvar vid den tidpunkt vi vill åka så vi får se... Köpenhamn ska ju också vara superfint på julen...
Fast vi var i köpenhamn för cirka ett och ett halvt år sedan, fick resan gratis och hotellet betalade vi 258 kr för två pers i två nätter, kan det bli billigare? Haha, tror inte det...
Det regnade förvisso hela helgen men vi hade det verkligen hur mysigt som helst, tänk vad två fjuttiga dagar med miljöombyte kan göra för att man ska bli mer avslappnad :)
Samma dag vi åkte hem fyllde jag år också, fick en mobil av ällingen min, bättre resa kan man ju inte ha.
Eller vad säger ni? :p

Ja om det blir någon weekend i jul och vart, det återstår att se, men det hade varit mysigt.
Fast jag ska inte säga nått, ska ju till NY sista dec så jag kommer ju iväg i vilket fall, hehe...
Men resa är aldrig fel! =D
Ja den som lever får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0