After work!?

Jag känner verkligen för en after work, bara ta nån drink eller öl och sitta och tjöta.
Det måste varit det enda positiva med att jobba som telefonförsäljare när jag gjorde det, folket man jobbade med var helt underbara och alla var i samma ålder så vi hade ju svinkul. Och varje fredag efter vi slutat gick vi på after work på biljardpalatset och tog en öl, åt lite buffé och spela biljard. Svinskoj =D
Ingen fylla, bara trevligt sällskap!
Synd att det inte är så här, när man väl går ut med jobbet då är det när jobbet betalar och bestämda utgångar med sin bestämda grupp, nä... inget skoj, hehe... jodå men nu får man dra ihop något här tycker jag! :p

Blev lunch på kinan med två andra, trevligt... lite tråkigt dock med kinamat tre dagar på raken, men är det gott så är det, haha... men nu får det nog vänta ett tag! :p

Ikväll blir det nog tjejsnack med min lille gumma, mysa med lite te och bara tjöta som tjejer kan.
Har en hel del att prata om tror jag säkert, brukar vi ha :)
Så om 2½ timme slutar jag, men först ska jag göra klart allt här, kan ju inte gå hem när det ligger halvklara saker kvar.
Denna veckan har jag dock, på något underligt sätt lyckats vara extremt effektiv och jobben försvinner lika snabbt som jag får dem, duktig med andra ord! *stolt* =)
Workar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0