Bröllopet igår...

Heeelt underbart, de var så himla fina och allt var bara så bra.
Våra roller som toastmadame gick super också, flöt på helt grymmt, alla hade jätte roligt och när allt var över och festen började kände jag sån lättnad och kunde knappt sluta le.

Men det kändes lite när baby under första dansen sa "Det är gott att ha dig tillbaka, saknat dig"
Jag vet att vi inte träffats på hela veckan typ och att jag varit totalt borta när vi pratat i telefon och så, känns inte som det bara var en vecka sen vi kom hem från Grekland.
Men denna veckan ska vi mysa en massa! =D

Som en överraskning från brudparet till mig och toastmadame #2 fick vi en helkväll på Ladies Night, VIP-paket! =D
Så det blir röda mattan, skumpa, middag, underhållning, show och mys.
Ska bli himla roligt!
Om en månad smäller det, ska bli jätte roligt eftersom vi två kommit varandra nära också, hon är helt underbar =)

Nu ska jag ta en dusch och sen på middag hos svärföräldrarna.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0