Dagens planering.

Idag jobbar jag sista dagen för denna veckan, gott att börja med bara fyra dagar första veckan efter semestern.
Igår fick jag löst en hel del inför bröllopet - skor, smycken, smink :)
Sen blev tidsschemat för själva dagen helt klart och allt känns under kontroll.
Imorgon ska vi spendera hela dagen åt att duka, dekorera och göra klart alla detaljer. Ska bli roligt... Ska unna mig en liten sovmorgon också eftersom de andra var tvugna att jobba till 9-10, inte mig emot! =D

Idag ska jag jobba hela dagen, hehe...
Sen ska jag klippa mig och göra slingor, blir nog blonda och bruna slingor, så det blir en massa liv i håret :)
Vad tror ni om det?

Annars ska jag bara slappa framför TVn och försöka vara lite social hemma, varit dåligt med det denna veckan, men förhoppningsvis så förstår han och det blir ju bättre efter helgen.
Blir till att kolla på Hell's Kitchen på TV3 kl 22:00 =D
Såg ni idol igår föresten?
Haha... ja det är definitivt denna perioden i programmet som är bäst - uttagningarna!

Nepp, nu ska jag på frulle! :)
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0