Datahaveri!

Dagen på jobbet började med datahaveri, jajjamän skitskoj, kunde inte jobba... vid halv nio sattes allt igång men då var jag på möte med min chef, efter det hade jag frukost och när jag kom tillbaka var datasystemet åter nere, självklart. Satt i receptionen halv elva till elva och efter det funkade datan och vid halv tolv slutade jag. Ojojoj vad mycket jag gjort idag, haha... fanns förvisso inget mer att göra än det jag hann med på den halvtimmen, men ändå, känns lite meningslöst.
Åkte till banken och satte in försäkringspengarna som jag fått hem på en sån utbetalningsavi, känns jätte uppdaterat och 200-taligt att få hem en sån avi, haha... nä då, 45 minuter väntan på banken och sen var man på väg hem :p

Mamma är nyopererad så jag sitter givakt för henne, sen har jag en älskling hemma som mår dåligt också så det blir att passa upp på honom också, men det gör inget för jag älskar dem ju båda mest i världen :)
Solen skiner och jag känner för massor, men får se vad som händer... ska försöka ta det lugnt bara och vara en duktig pass-opp :p Haha...

Nepp, nu ska jag sätta på en maskin och ringa mamma!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0