Det blev sent i natt!

Trodde fan aldrig att jag skulle komma upp imorse; satt och pratade massor igår, tittade på finalen av Hell's Kitchen och på Sex and the city och planerade hur vi ska göra iordning i hallen.
Renoverade hela lägenheten för tre år sedan, men när man måste göra allt på samma gång (totalt renoveringsobjekt) och hade begränsad ekonomi, då är det inte lätt kan jag lova.
Man stressar med valen och väljer det näst bästa, men nu... nu när vi bott in oss lite och upptäckt vilka fel vi gjorde lite här och där, då är det dags att fixa till dem :)
Så imorgon blir det en sväng till ikea och sen hem och greja. Behövs inte så mycket; garderob, fåtölj, färg till att måla dörren och en matta. Hoppas verkligen vi slipper måla om väggen efter hålen vi kommer få från ett skoställ *håller tummarna*
I vart fall, haha... så stod jag och borstade tänderna igår, fullt medveten om klockan, trodde jag... men shit, halv två, haha... jaja, upp och i tid var jag imorse i alla fall - huvudsaken!

Nu måste jag börja jobba! :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0